Crestere de circa 18-20% a numarului de turisti pe litoral, in acest an

Asociatia de Promovare Litoral-Delta Dunarii estimeaza o crestere de circa 18-20% a numarului de turisti pe litoralul romanesc al Marii Negre, in sezonul estival al acestui an. Cresterea se datoreaza campaniei intense de promovare a litoralului, demarate inca din toamna anului trecut, numarului mare de evenimente organizate in toate statiunile, si cu precadere prin campania “Mamaia Style”, imbunatarii standardului serviciilor turistice oferite de hotelieri si proprietarii de structuri turistice de alimentatie publica si agrement, precum si masurilor adoptate in ultima perioada de catre Guvernul Romaniei, care au avut un efect direct asupra stimularii cresterii circulatiei turisice in Romania.
In topul statiunilor s-au aflat in acest an Mamaia, Eforie si Venus.
De asemenea, cresterea totala se datoreaza promovarii sustinute a litoralului, demarate inca din toamna anului trecut, impreuna cu agentiile de turism, hotelierii si autoritatile locale, prin participarea Asociatiei Litoral – Delta Dunarii la toate targurile de turism nationale (Bucuresti, Cluj, Timisoara, Brasov, Iasi, Bacau, Ploiesti) si internationale (Londra, Varsovia, Tel Aviv, Chisinau, Berlin) si odata cu lansarea programului “Inscrieri Timpurii”, inca din noiembrie 2015.
In acest an, numarul zborurilor charter pe ruta Tel Aviv – Constanta au fost duble fata de anul 2014, generand un volum total de 4000 turisti israelieni si venituri de 4 mil. USD din pachetele de vacanta, la care se adauga venituri de circa 1,5 mil. USD din vanzarea de bilete la atractii, tururi si excursii locale. Pentru aceasta, Asociatia Litoral – Delta Dunarii a demarat in premiera o campanie de promovare pe cele mai importante 5 posturi de radio din Israel, realizarea unui spot video Mamaia Official in ebraica si a primelor brosuri oficiale de promovare in ebraica.
Nu in ultimul rand, cresterea numarului de turisti se datoreaza unei mai bune comunicari cu hotelierii si agentiile de turism si autoritatile locale, dar si afectarii pietelor turistice Bulgaria, Egipt, Tunisia si Grecia.

Source: Asociatia de Promovare Litoral-Delta Dunarii