Companiile low-cost intra in sistemele de vanzari online

Incepand cu 1 aprilie, agentiile romanesti care vand bilete de avion on-line vor pune in vanzare si biletele companiilor aeriene low-cost.

Compania aeriana low-cost Easyjet a semnat deja din toamna anului trecut acorduri cu Amadeus si Galileo, companii care comercializeaza sisteme GDS catre agentiile de turism, sisteme ce permit rezervari si vanzari de bilete in timp real.

In Romania, agentiile de vanzari on-line, precum Paravion.ro sau Vola.ro, care folosesc sistemul Amadeus, au solicitat intrarea companiilor low-cost in sistemele lor.

Pana la solutionarea problemei, majoritatea site-urilor de ticketing, inclusiv cele din Romania, au inceput sa vanda bilete ale companiilor low-cost prin call-center.

Printre companiile low-cost prezente in Romania, care si-au exprimat acordul pentru includerea lor in sistemele Amadeus, au fost Blue Air, Easyjet si Germanwings.

Razvan Antoni, reprezentantul Amadeus in Romania, estimeaza ca, in 2008, cresterea cotei de piata a vanzarilor electronice de bilete de avion va ajunge la 12%, fata de 5%, cat este in prezent.

Source: Business Magazin