Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a semnat contractul de asociere cu Autogrill si Heinemann

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA, CNAB, a semnat contractul de asociere cu doi dintre liderii mondiali in industria de Travel Food & Beverage, Autogrill si Millenium-Heinemann, prin intermediul subsidiarelor locale ale celor doua grupuri.

Procedura de selectie a ofertelor a fost lansata in noiembrie 2008, avand ca obiectiv principal implementarea unei strategii comerciale functionale si arhitectonice integrate la Aeroportul Henri Coanda in ceea ce priveste activitatile de Travel Food & Beverage si Travel Retail, cu sporirea veniturilor non-aeronautice ale CNAB.

CNAB va incasa o suma minima, raportata la numarul de pasageri care tranziteaza Aeroportul Henri Coanda de 2,269 mil. EUR in anul 2015, respectiv de 2,925 mil. EUR in anul 2020. In urma asocierii, profiturile CNAB sunt estimate la 3,197 mil. EUR in anul 2015, respectiv 5,127 mil. EUR in anul 2020.

In martie 2011, o data cu aderarea Romaniei la spatiul Schengen, este prevazuta finalizarea primei faze a investitiei in spatiile ce fac obiectul asocierii.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti asigura managementul si coordonarea operationala a celor doua aeroporturi aflate in zona capitalei si a fost infiintata in februarie 2010, prin fuziunea Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti cu Societatea Nationala Aeroportul International Bucuresti Baneasa – Aurel  Vlaicu.

Autogrill reprezinta numarul 1 mondial in sectorul Travel, avand un portofoliu de peste 350 de marci internationale, nationale si locale, proprii si francizate, fiind prezent pe 5 continente, in 42 de tari si 1.200 locatii.

Prezent pe piata din Romania din 2003, Millenium-Heinemann opereaza pe aeroporturile din Bucuresti, Henri Coanda si Aurel Vlaicu, Cluj, Timisoara si Sibiu, avand peste 120 angajati. Grupul Heinemann este numarul 1 european si numarul 3 mondial pe piata de Duty-Free si Travel Retail. Grupul international are o experienta de 117 ani si isi desfasoara in prezent activitatea in domeniul distributiei de bunuri catre 1.000 operatori duty-free din 70 de tari si vanzari cu amanuntul in 47 de aeroporturi internationale din 18 tari, avand 228 de magazine si un numar mediu de 150.000 de clienti pe zi.

Source: Wall-Street

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists