Clientii business se orienteaza spre cursele aeriene low-cost

Reprezentantii mai multor companii aeriene au declarat ca, la companiile low-cost, numarul pasagerilor pe segmentul business a crescut cu pana la 20%, o data cu extinderea crizei economice, in timp ce la companiile de linie s-a inregistrat o scadere a numarului de pasageri.

Reprezentantii Blue Air au declarat ca procentul de calatori business al curselor Blue Air este de peste 10%. Acestia au precizat ca segmentul business beneficiaza de programul corporate prin reteaua de agentii noi din Malaga, Londra si Sibiu, care ofera maximum de flexibilitate celor care calatoresc des, cu posibilitatea de a face economii de pana la 50%, daca aleg sa plateasca in avans un pachet de cel putin 30 de bilete de avion.

Compania low-cost, My Air, a inregistrat de la jumatatea anului trecut si pana in prezent o crestere cu pana la 30% a numarului de pasageri pe segmentul de business.

Compania Lufthansa estimeaza pentru acest an o usoara scadere a clientilor de business in contextul economic actual. In 2008, in cadrul traficului curselor de lunga durata cota segmentului de pasageri business a fost de aproximativ 20% in 2008, ceea ce semnifica o usoara crestere fata de 2007, a declarat directorul general de vanzari pentru Romania si Moldova, Stefan Versemann.

Source: Bloom Biz