Carol Parc Hotel: schimbare de imagine

Carol Parc Hotel, primul boutique-hotel de 5 stele din Romania, a semnat un contract de colaborare pe 1 an cu agentia de comunicare Lowe PR, ca parte a strategiei de schimbare a imaginii prea elitiste promovate pana in prezent de unitate, a declarat Adrian Petre, proprietarul Carol Parc Hotel.

Carol Parc Hotel a fost deschis in luna mai 2007, iar in primele trei luni de functionare a inregistrat un grad de ocupare de peste 80%, potrivit declaratiilor anterioare ale directorului executiv Claudia Ciubotariu.

In prezent, insa, clientii romani reprezinta mai putin de 1% din total, iar gradul de ocupare inregistrat este de 27%.

Proprietarul hotelului intentioneaza sa sporeasca gradul de ocupare si ponderea clientilor romani.

De asemenea, acesta a declarat ca estimeaza pentru acest an o crestere a veniturilor de aproximativ 55%, fara contributia celor de la Lowe PR, respectiv de circa 75% cu aportul campaniilor de comunicare Lowe.

Source: Daily Business