Pe data de 15 octombrie, Hilton Worldwide si-a lansat brand-ul propriu Canopy by Hilton cu care vrea sa concureze pe segmentul hotelurilor care se axeaza pe wellnes si lifestyle.
Printre facilitatile oferite de brand-ul Canopy by Hilton se numara Wi-Fi gratuit, mic dejun, localuri personalizate si dotari de ultima generatie.
Canopy by Hilton va concura cu brand-uri precum Hyatt Place, Aloft si Edition.
Potrivit cotidianului Wall Street Journal brand-ul lansat de Hilton este conceput pentru a atrage calatorul milenar care va dispune de tehnologii in curs de formare, cum ar fi capacitatea de a folosi telefonul mobil atat pentru check-in cat si pentru a deschide camera.
In 2009, Hilton a mai avut o tentativa de a lansa un brand lifestyle pe piata, Denizen Hotels, insa disputele legate de proprietate si de personal a dus la disparitia brand-ului.
Conform Hilton, patru elemente definesc cel mai bine hotelul Canopy:
• Un cartier bun. "Conopy by Hilton este precum felinarul cartierului. Se axeaza pe cultura locala, prin design, alimentatie si bauturi, si know-how-ul local. Nu exista doua hoteluri Canopy la fel”.
• Confort si design. Energia din cartier va fi proiectata in spatiile deschise si lobby.
• Mai multe valori incluse. "Stim ca oaspeții nostri cer o abordare mai cuprinzatoare si extra surprinzatoare. Deci Wi-Fi-ul si micul dejun sunt incluse, impreuna cu un cadou local de bun venit si o degustare locala de bere, vin sau bauturi spirtoase."
• Cultura pozitiva. Cu aceasta cultura pozitiva, hotelul va oferi o abordare deschisa a serviciilor oferite.
Segemntul F&B va avea, de asemenea, un rol inportant, iar oaspeții se vor putea bucura de mic dejun gratuit. Touted as the Canopy Breakfast si Every morning in the cafe ofera oaspetilor un mic dejun artizanal cu produse locale proaspete. Pentru cei care nu au timp, micul dejun Canopy Rise & Dine ofera mâncarea in camerele oaspetilor.
Seara, in lobby-uri vor fi oferite bere locala si degustari de vinuri.
Source: HotelNewsNow