CNN si Eurosport vor promova Romania in strainatate

Ministerul Turismului a incheiat procedura de achizitie publica a serviciilor pentru realizarea campaniei de publicitate pe piata internationala, posturile alese fiind Eurosport si CNN.

Conform comunicatului emis de MT, trei companii au depus oferte de participare la licitatie, Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeana de sport si SC Media Investment Communication, respectiv Asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul international de stiri.

Conform datelor furnizate ministerului de catre European Media and Marketing Survey, EMS, canalul Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audienta, iar CNN – postul de televiziune international de stiri cu cea mai mare audienta.

MT va achizitiona serviciile de difuzare a 550 de spoturi pe Eurosport si a 475 de spoturi pe Eurosport 2, o campanie de sponsorship pe canalul Eurosport de 325 billboard-uri de sase secunde si o campanie de difuzare pe internet a 9.000.000 bannere, toate aceste servicii la un buget total de 1 milion EUR.

De asemenea, MT va achizitiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN de la Asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienta, la un buget de 334.950 EUR, fara TVA.

Campania Romania – Land of choice se va derula pe cele doua canale, Eurosport si CNN, in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de turisti straini in Romania.

Source: Bloom Biz