CMB Travel: crestere de 20% a cifrei de afaceri, in 2009

Agentia de turism CMB Travel estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 20%, de la 25,6 milioane RON, la 30 milioane RON, in conditiile in care scaderea segmentului de evenimente va fi compensata de cresterea ponderii turismului de leisure in afacerile companiei.

Cristina Balcescu, general manager al CMB Travel, a declarat ca in 2008, din totalul afacerilor, partea de leisure a avut o pondere de 21%, iar evenimentele, 29%. Pentru acest an, compania isi propune ca turismul de leisure sa reprezinte 28%, iar partea de evenimente, 21%.

Balcescu a declarat ca turismul de business asigura 50% din cifra de afaceri, in conditiile in care acest segment a fost cel mai afectat de criza economica.

Dupa primul trimestru din 2009, compania a observat o scadere generala si, in mod deosebit, scaderea activitatii de business travel. Masurile intreprinse au luat in considerare optimizarea costurilor si imbunatatirea programelor de training, cu obiectivul declarat de crestere a productivitatii si a calitatii serviciilor, a precizat reprezentantul CMB Travel.
Source: Business Standard