Bulgaria are un nou brand turistic

Saptamana trecuta Bulgaria a lansat noul brand turistic, cu sloganul Bulgaria-A Discovery to Share, care va fi folosit oficial din luna septembrie.

Noul brand a fost dezvoltat printr-un proiect in cadrul Programului Operational de Dezvoltare Regionala, in valoare de 700.000 EUR, si descrie Bulgaria drept o destinatie prietenoasa, fermecatoare si inca nedescoperita.

In afara brandului turistic national si a sloganului, au fost create alte 10 sub-branduri pentru diferite tipuri de turism, ca si o strategie de branding pentru regiunile tarii.

Totodata, a fost realizat un brand pilot pentru regiunea Trakia.

Potrivit ministerului, noul brand a fost dezvoltat dupa o analiza a perceptiei actuale a Bulgariei ca destinatie turistica si in comparatie cu destinatii concurente.

Creatorii brandului au luat in considerare sondaje efectuate in 11 tari din Europa si Asia. Conceputul vizual al brandului principal si cele 10 sub-branduri au fost testate in 15 tari, in randul a peste 2.000 de reprezentanti ai industriei turismului.

Ministerul anticipeaza o crestere de 25% a numarului de vizitatori in primii 5 ani de la implementarea strategiei, in timp ce in 10-15 ani numarul acestora ar urma sa se dubleze.

 bulgaria_new_brand_512

Source: InCont.ro