La sfarsitul saptamanii trecute, brandul turistic al Romaniei a fost lansat pe piata din Germania in cadrul unui eveniment organizat la Munchen, la care au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane – TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI, companii aeriene, presa locala si nationala, formatori de opinie, reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen, asociatii si parteneri din diverse sectoare.
In cadrul evenimentului, au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere, rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate, identitatea vizuala.
Cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania.
In cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg, Viena.
De asemenea, in urma discutiilor purtate intre reprezentantii MDRT si ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen, il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia.
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, a anuntat ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani.
Source: Bloom Biz