Brandul de turism al Romaniei prezentat intr-o reuniune a OMT

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, MDRT si specialisti in branding turistic si marketingul destinatiilor au prezentat brandul de turism al Romaniei participantilor la cea de-a 54-a reuniune a Comisiei pentru Europa a Organizatiei Mondiale a Turismului, OMT.
Intrunirea a avut loc in perioada 9-10 mai 2012, la Batumi in Georgia si a reunit reprezentanti din peste 20 de tari. Prezentarea a avut loc in prima zi a reuniunii, in cadrul seminarului „Branding Tourism Destinations in a Connected World”.
Temele discutate in cadrul seminarului au abordat aspecte ale industriei turistice cu referire la brandingul destinatiei, noi tendinte si strategii in branding, utilizarea tendintelor sociale in cresterea importantei brandului.
Studiul de caz cu privire la Romania a abordat procesul detaliat derulat de tara noastra pentru definirea brandului national de turism, metodologia de analiza si cercetarile care au stat la baza acestui proces, precum si principalele modalitati de implementare si comunicare a brandului aplicate de MDRT.
Astfel, au fost prezentate cateva campanii de promovare derulate de minister in ultimii ani, cu scopul cresterii gradului de constientizare asupra României ca destinatie de turism: campanii media pe principalele piete tinta din strainatate si pe canale interne, parteneriate de promovare a brandului turistic national, prin organizarea de evenimente si emisiuni TV, pe plan intern sau extern, participarea la manifestari expozitionale interne si internationale din domeniul turismului si, nu in ultimul rand, modalitati de intensificare a promovarii in mediul online.

Source: Amos News