Amadeus si OACIS lanseaza primul serviciu de check-in de tip „pop up” in Australia

Pentru multi calatori, procesul de check-in la aeroport dureaza mult si este una dintre cele mai frustrante parti ale unei calatorii. Pentru a combate aceasta problema si a ajuta aeroporturile sa-si gestioneze mai bine capacitatile, Amadeus si Off Airport Check-In Solutions permit calatorilor sa efectueze operatiunile de check-in si sa-si lase bagajele in orice loc, in afara aeroportului, indiferent cu ce companie aeriana vor zbura. Pentru inceput serviciul este disponibil in Australia.
Potrivit unui studiu al Airports Council International (ACI), timpul petrecut in aeroport si disconfortul aferent vor continua sa creasca in urmatorii ani si estimeaza ca traficul global de pasageri va creste cu 5,2% pe an, pana in 2029.
Utilizand puterea tehnologiei cloud a Amadeus – Airport Common Use Service (ACUS), OACIS poate oferi rapid calatorilor serviciul de check-in in afara aeroportului.
Check-in-ul este complet mobil si poate fi setat in orice loc – fie ca este vorba de un vas de croaziera, un hotel, o gara, sau o conferinta sau eveniment major.
OACIS verifica atat calatorii cat si bagajele lor, transporta in siguranta geamantanele la aeroport si le introduce direct in sistemul de bagaje al aeroportului.
Pentru a livra serviciul de check-in in afara aeroportului, OACIS utilizeaza Amadeus ACUS, care permite accesul la sistemele de procesare a operatiunilor pasagerilor din orice locatie, la cerere.
Virgin Australia este prima companie aeriana care a adoptat serviciul si a implementat deja un proiect pilot in Sydney, pentru nave de croaziera si curse maritime. 
Serviciul este lansat in Australia, dar OACIS intentioneaza sa se extinda in Noua Zeelanda si alte piete in urmatoarele 12-18 luni. 

Source: Wall-Street