Alin Burcea spera ca Ministerul Turismului sa gandeasca o strategie pe incoming

Alin Burcea, proprietarul Paralela 45 si presedinte ANAT, se asteapta ca Ministerul Turismului sa gandeasca o strategie pe incoming, care sa includa atat un buget pentru promovare, cat si facilitati pentru agentiile care vor sa aduca turisti straini, cum ar fi scaderi din impozitul pe profit in functie de numarul de straini adusi in vacanta in Romania. In prezent, doar 40 de agentii din tara fac incoming, ceea ce este un numar infim comparativ cu 2.200 de agentii care duc romani in strainatate.
El sustine ca este necesar sa fie facuta promovare prin spoturi si panouri publicitare pe piata rusa, in valoare de 2,5 mil. EUR. „Rusia este o tinta foarte importanta. Si China. Noi, Paralela 45, de exemplu, cautam in momentul de fata sa angajam vorbitori de limba chineza. Sunt 50 de milioane de chinezi care pleaca in vacanta, piata chineza este nelimitata, are 1 miliard jumatate de locuitori”, a precizat Alin Burcea. Pe langa turistii din Rusia si China, Burcea vrea sa atraga in Romania si turistii din Ungaria. El a explicat ca de 3 ani incearca sa aduca turisti din Ungaria, insa nu a gasit un partener de afaceri care sa vrea sa investeasca in Romania.
In plus, Burcea propune ca agentiile care merg la targuri internationale sa fie scutite total sau partial de costuri.
De asemenea, el vrea sa fie infiintata o scoala de incoming, ori de catre ANAT, ori in colaborare cu Ministerul Turismului, pentru ca agentii de turism sa fie invatati cum sa atraga turisti straini.

Source: Wall-Street