Afla cat de loiali sunt clientii operatorilor aerieni si ai hotelierilor

Conform unui studiu publicat recent de Deloitte, doar 14% din pasagerii aerieni sunt loiali unei companii aeriene si doar 8% dintre turisti sunt loiali unui brand hotelier.
Rezultatele studiului Deloitte releva faptul ca programele de marketing sunt de cele mai multe ori ineficiente. Desi companiile aeriene si hotelierii au investit sume colosale pentru a crea programe de loializare, realitatea este ca acele programe au dus poate la achizitii repetate, dar nicidecum la o loialitate adevarata din partea clientilor.
Cu atatea surse de informare la dispozitie si cu atatia furnizori de travel de unde pot alege, consumatorii sunt mai inclinati ca niciodata sa caute chilipiruri.
Mai jos sunt cativa pasi esentiali pentru a crea relatii pe termen lung cu clientii si pentru a stimula loialitatea acestora:
-Analizeaza slabiciunile
-Asculta clientii
-Date, Date si iar Date – brandurile trebuie sa adune cat mai multe date despre clientii lor, deoarece trebuie sa isi croiasca ofertele in funtie de interesele si nevoile clientilor.
-Informati clientii in timp real cu orice schimbare survenita
-Fii la curent cu noutatile si updateaza-te in permanenta
-Oferiti servicii suplimentare si informatii utile
-Customer Service este rege – recunoaste si satisfa nevoile clientilor in timpul calatoriei.
-Fiti creativ
-Solicitati feedback
De asemenea, nu uitati ca principalul factor care duce la loialitatea clientilor este satisfactia acestora, iar un nivel inalt de satisfactie si loialitate a clientilor sporeste succesul pe termen lung al afacerii.

Source: HoReCa