Afla care sunt planurile noilor actionari ai Blue Air

Directorul general al companiei aeriene low-cost Blue Air, Gheorghe Racaru a declarat ca noii actionari vizeaza pentru acest an pastrarea cifrei de afaceri a companiei la nivelul anului trecut, mentinerea numarului de pasageri la cel putin 1,5 milioane anual, un avans de 3-5% a rulajului in urmatorii 2 ani, cresterea gradului de incredere in operatiunile efectuate de companie si investitii in specializarea celor peste 400 de angajati. De asemenea, se mai vizeaza printre altele, afaceri mai mari in 2014 – 2015, iar Racaru a precizat ca flota Blue Air va fi in continuare modernizata si va creste numarul de aeronave in viitorul apropiat. Este un business plan asumat in cadrul procedurii de licitatie.
Gheorghe Racaru a afirmat ca viitorii actionari i-au solicitat sa ramana in functia de director general al operatorului aerian.
Potrivit datelor de la Registrul Comertului, Airline Management Solutions a fost infiintata pe data de 17 aprilie 2013 si are ca actionari patru persoane fizice din Bucuresti, respectiv Teodor Cristian Rada (33%), Marius Mihail Puiu (33%), Tudor-Zamfir Constantinescu (17%) si Luciana Paunescu (17%).
Tranzactia consta in transferul operatiunilor companiei Blue Air, respectiv fondul de comert, care include brandul Blue Air, know-how-ul si platforma de vanzare, nu si activele imobilizate ale companiei, precum si preluarea unor obligatii de 28 mil. EUR, din care 24 mil. EUR reprezinta bilete platite in avans de catre 276.000 de pasageri.
Avocatul Arthur Flieger care este si reprezentantul actionarului majoritar al companiei Blue Air, Airline Management Solutions, a precizat ca transferul efectiv al business-ului Blue Air se va finaliza probabil in 2-3 saptamani.
Compania Blue Air opereaza zboruri cu opt aeronave, iar in 2012, a transportat circa 1,5 milioane de pasageri, avand un grad de ocupare de 92%.
Compania aviatica Blue Air, detinuta de omul de afaceri Nelu Iordache, nu se afla in nicio procedura judiciara si isi desfasoara activitatea in conditii normale, conform orarului de zbor, fara ca pasagerii sa fie afectati in vreun fel de procesul de vanzare, conform Casei de Insolventa Transilvania.

Source: 9AM