ANT vrea sa infiinteze Organizatii de Management al Destinatiilor, in parteneriat cu Google Romania

Autoritatea Nationala pentru Turism, ANT, intentioneaza sa infiinteze, in parteneriat cu Google Romania, Organizatii de Management al Destinatiilor, OMD, pentru fiecare regiune turistica, entitati care ar trebui sa contribuie la cresterea competitivitatii destinatiilor din punct de vedere turistic.
Presedintele ANT, Anca Pavel-Nedea, a participat la Constanta, la conferinta „Managementul Destinatiilor: Offline & Online”, ocazie cu care a prezentat viziunea ANT cu privire la infiintarea Organizatiilor de Management al Destinatiilor, mentionand ca acest proiect va putea contribui la dezvoltarea generala a turismului, cu beneficii pentru toti cei implicati.
„Asociatiile patronale, Autoritatea Nationala pentru Turism, actorii implicati in turism, cred ca implementarea conceptului de organizatii de management integrat al destinatiei turistice reprezinta proiectul cel mai important pentru turismul romanesc de dupa Revolutie” a declarat presedintele ANT, mentionand ca acest concept a fost implementat, cu rezultate bune, in tari precum Franta, Finlanda, Anglia, Irlanda si chiar Bulgaria.
Ea spune ca nu mai este suficienta promovarea interna a turismului din Romania, iar aici intervine Google, care va face cunoscute oportunitatile pe care le ofera instrumentele de marketing online si va contura profilul calatorului digital.
Banii pentru dezvoltarea acestui concept ar urma sa vina din taxele de promovare, valorificate apoi pentru dezvoltarea si promovarea destinatiilor turistice.
„Taxele de promovare trebuie intinse la nivelul tarii. Vrem sa reintroducem taxa de turist, platita de turistul ajuns la destinatie, dar intr-un mod corect. Adica valorificarea ei sa se faca prin aceste organizatii de management al destinatiei, prin proiecte pertinente de dezvoltare si promovare”, a mai declarat presedintele ANT.

Source: Mediafax