ANT va aloca 15,6 milioane EUR pentru finantarea unor proiecte de promovarea a Romaniei

Pana la sfarsitul acestui an, ANT va aloca aproximativ 15,6 milioane EUR pentru finantarea unor proiecte de promovare interna si externa a destinatiilor autohtone prin tiparituri, participari la targuri, reclame, info-trip-uri sau cofinantari.

Pentru promovare, ANT a avut un buget initial de aproximativ 3,6 milioane EUR destinate atat campaniilor de promovare interne si externe, cat si sustinerii birourilor de promovare din strainatate iar in urma rectificarii bugetare de la inceputul lunii iulie, ANT a primit un plus de 15,6 milioane EUR, a declarat presedintele ANT, Ovidiu Iuliu Marian.

Incepand cu data de 25 iulie, a fost demarata campania de promovare a Romaniei pe piata interna, avand sloganul “O calatorie e o lectie de viata. Descopera Romania turistica”. In continuarea campaniei TV desfasurata in ultimele 5 luni, campania se va realiza prin intermediul presei scrise, audio si audio-video. Presedintele a declarat ca aceasta campanie este structurata pe 5 tematici: Romania – prezentare generala, Litoral, Delta Dunarii, turism cultural si turism balnear iar strategia de prezentare a fiecarei tematici are la baza un spot TV si unul radio, ambele sustinute de presa scrisa. Creatia si difuzarea acestora sunt finantate din bugetul ANT si se ridica la aproximativ 800.000 EUR.

Presedintele ANT a mai precizat ca ideea creativa care sta la baza campaniei incearca sa exprime ca Romania trebuie strabatuta si experimentata in mod activ.
Source: Curierul National