ANT a cheltuit in acest an 6,9 mil. RON pentru promovarea brandului turistic

In acest an, Autoritatea Nationala pentru Turism, ANT a atribuit contracte de promovare a brandului turistic al Romaniei in valoare totala de 6,9 mil. RON fara TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri, sau prin intermediul pilotului Mihai Marinescu.
Datele au fost centralizate pe baza anunturilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achizitii publice www.e-licitatie.ro.
Cel mai mare contract, in valoare de 2,65 mil. RON a fost atribuit in luna aprilie Asociatiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic national prin intermediul „vectorului de imagine” pilotul Mihai Marinescu in cadrul campionatului mondial de automobilism „World Series by Renault 2013”.
Alte doua acorduri, in valoare de 976.000 RON si 174.449 RON, au vizat promovarea brandului la editia din acest an a Raliului Sibiului, respectiv a Raliul Deltei „Dupa 20 de ani”. Primul contract a fost atribuit in iulie Asociatiei Club Sportiv Scorpion Rally Team, iar celalalt, la sfarsitul lunii mai, asocierii Club Sportiv Nautic Motorsport – DBV Media House.
Pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia actiunii „Descopera Romania”, ANT a atribuit in luna august Asociatiei Ivan Patzaichin – Mila 23 un contract de 707.971 RON.
Asociatia Ivan Patzaichin – Mila 23 a mai primit in luna august alte doua contracte: unul in valoare de 538.474 RON pentru promovare cu ocazia infiintarii Centrului de Informare pentru Destinatii de Ecoturism Bucuresti, si un altul, de 611.103 RON, pentru promovarea brandului cu ocazia actiunii „Rowmania FEST – Festivalul International al Barcilor cu Vasle”, editia a III-a.
Societatea Romana de Radiodifuziune a avut un contract de 127.991 RON pentru servicii de promovare a brandului cu ocazia unui concert sustinut de Orchestra Nationala Radio in cadrul Shanghai Spring International Music Festival, iar firma Emagic Live a castigat, in luna iulie, un contract de 464.980 RON pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia Festivalului Bestfest.
Brandul turistic a fost promovat si cu ocazia concertului Tom Jones care a avut loc pe 1 noiembrie, in baza unui contract de 638.566 RON acordat firmei D&D Event Entertainment.
ANT justifica alegerea procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare prin faptul ca lucrarile, produsele sau serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive artistice sau legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate, se arata in anunturile de atribuire publicate.

Source: Wall-Street