ANAT vrea sa implementeze brandul „Litoralul Verde” pentru statiunile din sudul litoralului romanesc

Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism, ANAT, a lansat ideea de brand „Litoralul Verde”, o marca prin care agentiile ANAT doresc sa sustina statiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costinesti, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia, Vama Veche.
Lucia Morariu, presedinte ANAT a declarat ca Litoralul Verde s-a nascut din dorinta agentiilor de turism de a sustine aceste statiuni sub un singur nume, un nume care induce turistilor ceea ne dorim noi pentru aceasta zona, si anume sa ramana cat mai verde, sa aiba cat mai multe parcuri, zone de promenada, locuri de joaca pentru copii, plaje linistite, muzica ambientala, siguranta si confort pentru turisti, urbanism de calitate, constructii simple si elegante, specific arhitectural, agrement de calitate, intr-un cuvant, un ambient de statiuni turistice sustenabile.
Zona statiunilor Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costinesti, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia, Vama Veche atrage anual circa 70% din turistii care viziteaza statiunile de la malul marii prin agentii de turism.
In acest an, rezervarile prin agentii pentru aceste zone au crescut cu 16% pentru Eforie Nord, in Saturn cu 10%, Neptun – 10%, Jupiter – 9%, Venus – 20%, Cap Aurora si Olimp cu 1%.

Source: Economica