A fost aprobata fuziunea aeroporturilor Baneasa si Otopeni

Directorul general al Aeroportului International Henri Coanda-Otopeni, Tudor Jidav, a declarat ca, in sedinta Adunarii Generale a Actionarilor, AGA, Baneasa si Otopeni, de pe data de 28 septembrie, a fost aprobat procesul privind fuziunea cele doua aeroporturi.

Secretarul de stat din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, MTI, Marin Anton, a declarat ca Ministerul Transporturilor va detine 80% din actiunile Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, iar restul de 20% vor reveni Fondului Proprietatea. Capitalul social al noii companii va fi de 143.772.150 RON.

Proiectul privind fuziunea aeroporturilor Henri Coanda si Aurel Vlaicu a fost publicat pe data de 2 martie 2007 in Monitorul Oficial, urmand ca noua Companie Nationala Aeroporturi Bucuresti sa fie sa fie privatizata si listata la bursa. Se urmarea crearea unui aeroport cu o suprafata totala de 1.400 hectare si o capacitate de 20-25 milioane de pasageri pe an.

Reprezentantii ministerului considerau la acel moment ca fuziunea va diminua costurile globale de exploatare, o data cu optimizarea cheltuielilor cu forta de munca.

Source: Banii Nostri