Retrospectiva stirilor internaționale despre brandurile hoteliere în 2024

Iată o retrospectiva asupra unora dintre știrile majore cu privire la brandurile hoteliere internationale din ultimul an:

9 ianuarie: Hilton anunță nou-anunțul său brand de tip apartament, pentru sejururi prelungite, va fi cunoscut sub numele de LivSmart Studios by Hilton .

22 ianuarie: Wyndham Hotels & Resorts și SBE au anunțat un nou brand comun de stil de viață sub titlul de lucru Project HQ Hotels & Residences, deoarece cele două companii încep o alianță strategică.

În aceeași zi, Choice Hotels își continuă încercarea ostilă de preluare a Wyndham prin anunțarea unei liste de opt potențiali directori în consiliul de administrație al Wyndham.

1 februarie: Travel + Leisure Co. anunță o afacere de 48,4 milioane USD pentru achiziționarea Accor Vacation Club .

6 februarie: Fondul de investiții HIG Capital cu sediul în Miami lansează un brand numit Ella Hotels & Resorts, cu un accent inițial pe dezvoltarea stațiunilor din insulele grecești Corfu și Rhodos.

21 februarie: Președintele și CEO-ul Choice, Patrick Pacious, își exprimă încrederea că compania sa va încheia o achiziție a Wyndham până la sfârșitul anului 2024.

23 februarie: Hyatt Hotels Corp. vinde un pachet de 80% din Unlimited Vacation Club unui cumpărător nenumit pentru 80 de milioane de dolari, sperând să atenueze confuzia investitorilor cu privire la contabilizarea complicată a platformei de membru.

27 februarie: Hilton anunță un nou parteneriat cu marca de glamping AutoCamp .

11 martie: Choice abandonează tentativa de preluare a Wyndham după un răspuns cald din partea acționarilor Wyndham la o ofertă de schimb.

14 martie: Hilton anunță o înțelegere pentru cumpărarea mărcii Graduate Hotels de la AJ Capital Partners pentru 210 milioane USD.

2 aprilie: Wyndham anunță o relație strategică cu brandul de lux WaterWalk pentru sejururi prelungite .

3 aprilie: Hilton dobândește o participație de control în Sydell Group cu planuri de extindere a brandului Sydell NoMad Hotels.

8 aprilie: Hotel101, cu sediul în Filipine, anunță planuri de a ieși la bursă pentru a finanța o expansiune globală a mărcii .

16 aprilie: IHG Hotels & Resorts își dublează amprenta germană printr- o înțelegere cu Novum Hospitality .

30 aprilie: Whitbread PLC anunță planurile de a vinde portofoliul de restaurante și de a acorda prioritate creșterii mărcii sale de hotel Premier Inn .

4 iunie: Marriott International detaliază noua sa marcă mijlocie, favorabilă conversiilor, sub numele de funcționare Project Mid-T.

6 iunie: ITC din India își desființează divizia de hoteluri ITC .

14 iunie: LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton și Accor anunță planuri pentru relansarea mărcii Orient Express .

20 iunie: Divizia Ennismore a Accor anunță o investiție în brandul de lux, axat pe durabilitate, Our Habitas .

28 iunie: Hyatt achiziționează marca germană de hotel Me and All .

5 iulie: Room Mate Hotels cumpără o altă firmă hotelieră spaniolă , Staying Valencia.

În aceeași zi, BWH Hotels anunță un „ parteneriat preferat ” cu o altă companie spaniolă, Braintrust Hospitality.

9 iulie: Grupul NUMA cumpără compania de branduri de apartamente și apartamente cu servicii cu sediul în Marea Britanie, Native Places. Parteneriatul de loialitate al Hilton cu Small Luxury Hotels of the World este lansat.

15 iulie: Grupul José Andrés tachinează posibilitatea unui brand de hotel independent .

24 iulie: Consiliul de administrație al Selina Hospitality anunță că „nu are perspective rezonabile” pentru a evita insolvența . Compania este vândută ulterior către Collective Hospitality, cu sediul în Singapore.

19 august: Marriott și Sonder Holdings anunță un acord de licență care adaugă 9.000 de unități în stil apartament la portofoliul Marriott până la sfârșitul anului. Cele 200 de proprietăți ale Sonder din orașe-gateway din America de Nord, Europa și Orientul Mijlociu sunt prezentate ca „Sonder by Marriott Bonvoy”, Marriott primind taxe de redevențe bazate pe veniturile brute din cameră.

20 august: Hyatt anunță o înțelegere pentru achiziționarea Standard International , care deține mărcile hoteliere de stil de viață The Standard și Bunkhouse Hotels, pentru o afacere evaluată până la 335 de milioane de dolari, inclusiv stimulente.

20 septembrie: Compania-mamă a Oyo Hotels & Rooms, Oravel Stays, anunță o afacere planificată în valoare de 525 de milioane de dolari pentru a cumpăra compania-mamă a Motel 6 , G6 Hospitality, de la Blackstone Real Estate pentru 525 de milioane de dolari.

2 octombrie: Hyatt încheie achiziția Standard International.

8 octombrie: Directorii Marriott anunță că marca lor de conversie planificată care operează sub numele „Project Mid-T by Marriott” este de fapt o extindere a mărcii de scară medie City Express , pe care compania l-a cumpărat la sfârșitul anului 2022 de la Hoteles City Express cu sediul în Mexic pentru 100 USD. milion. Marriott intenționează să lanseze brandul către francizații din SUA și Canada.

28 octombrie: Hyatt își extinde portofoliul all-inclusive cu aproximativ 30% prin anunțarea unui joint venture 50/50 cu Grupo Piñero, care va aduce proprietățile mărcii Bahia Principe în Hyatt’s Inclusive Collection .

6 noiembrie: Indian Hotels Company Limited, proprietarul brandului de lux Taj Hotels & Resorts, cumpără un pachet de 55% din brandul de stil de viață Tree of Life .

12 decembrie: Marriott International a anunțat achiziția planificată a mărcii de cazare în aer liber Postcard Cabins , cunoscută anterior ca Getaway Outposts.

16 decembrie: Minor International, cu sediul în Thailanda, anunță planurile de a retrage NH Hotel Group de la Bursa de Valori din Madrid .

17 decembrie: Oyo încheie achiziția G6 Hospitality.

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists