90.000 EUR pentru planul de marketing al Municipiului Bucuresti

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, MDRT, achizitioneaza servicii de consultanta pentru realizarea unui studiu de marketing pentru Municipiul Bucuresti in domeniul turismului, pentru perioada 2011-2015.
 
Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.
 
Valoare estimata a contractului de achizitie publica este de 90.000 EUR fara TVA, iar procedura de achizitie este Cererea de oferta, in conformitate cu legislatia care reglementeaza domeniul achizitiilor publice.
 
Compania castigatoare va prezenta doua produse, respectiv planul strategic care sa defineasca strategiile generale de marketing pentru perioada 2011-2015, strategia de pozitionare, portofoliul de produse, publicul-tinta, pietele geografice, distributia, comunicarea, planurile operationale pentru produsele turistice cele mai importante oferite de Municipiul Bucuresti ca destinatie turistica, precum si un plan operational integrat.
 
Planul de marketing rezultat va fi primul produs de acest tip realizat in mod profesionist pentru Municipiul Bucuresti.
Source: Daily Business