Potrivit unui sondaj realizat de compania clujeana de PR D’Avantage Consult, majoritatea turistilor romani care isi petrec concediul in strainatate isi aleg vacantele pe Internet si merg la agentiile clasice doar ca sa-l plateasca.
Principala caracteristica pentru care informarea online atrage tot mai multi turisti este economia de timp, un procent de 80,82% dintre cei chestionati sustinand acest lucru.
Sondajul a fost efectuat prin intermediul test-online.ro, si la intrebari au raspuns 320 de persoane din Romania.
Rezultatele studiului arata ca internetul este prima sursa la care apeleaza turistii (76,71% din totalul persoanelor implicate in acest studiu) pentru a obtine informatii referitoare la excursia sau biletul de avion achizitionate, urmatoarele doua locuri in topul surselor de informare fiind ocupate de agentia de turism clasica (43,83%) si de prieteni colegi (39,72%).
Peste 50% dintre respondentii sondajului au spus ca au incredere in platile online, cumparand cel putin o data un produs sau un serviciu de pe Internet.
Source: Daily Business