1 miliard USD vor fi investiti in procesul de rebranding al Holiday Inn

Pe data de 24 octombrie, directorul general al InterContinental Hotels Group, IHG, Andrew Cosslett, a prezentat la Dallas programul de relansare a marcii hoteliere Holiday Inn. Valoarea acestui program se ridica la 1 miliard USD si prevede schimbarea logo-ului companiei, promovarea unor standarde noi pentru serviciile furnizate clientilor, dar si  reamenajarea receptiei hotelurilor sau cresterea gradului de confort in camere, prin instalarea unor paturi mai confortabile si a unor dusuri mai performante.

Andrew Cosslett a declarat ca scopul acestor transformari nu este de a repozitiona brand-ul Holiday Inn pe un alt segment de piata, ci de a valorifica diferenta mare fata de brand-urile care se adreseaza unor clienti cu venituri mai mari.

Banii pentru investitii vor proveni din doua surse: InterContinental Hotels Group va investi pana la 60 milioane USD in acest program, iar proprietarii hotelurilor Holiday Inn vor contribui cu minimum 200.000 USD per hotel.

Conform oficialilor IHG, proprietarii hotelurilor Holiday Inn, aflate in sistem de franciza,  care nu doresc sa adere la acest proces, se pot retrage transferand  aproximativ 5% din castiguri grupului britanic.

Programul de rebranding va fi implementat pe o perioada de trei ani si vizeaza intregul portofoliu de brand-uri Holiday Inn, care cuprinde Holiday Inn, Express by Holiday Inn si Holiday Inn Express.

IHG estimeaza o rata de rebranding de 150 de hoteluri pe luna, pana in 2010.

Relansarea Holiday Inn va genera cresterea veniturilor pe camera cu 3-7%, precum si majorarea rentabilitatii investitiei pentru proprietari.

In prezent, Holiday Inn detine 400.000 de camere in 3.125 de hoteluri, si intentioneaza sa dezvolte inca 110.000 de camere in 942 de hoteluri.

Source: Business Standard