1 mil. RON investiti in noul brand turistic al municipiului Bistrita

Pe data de 17 iulie, municipalitatea din Bistrita a lansat noul brand turistic al orasului, Cetatea Medievala Bistrita, un proiect cu o valoare totala de aproape 1 mil. RON.

Proiectul “Promovarea Turistica a Cetatii Medievale Bistrita” se desfasoara in perioada 30 decembrie 2010 – 19 decembrie 2011 si implica atat creatia cat si implementarea si comunicarea noii identitati a orasului.

Proiectul este finantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 5 – “Dezvoltarea durabila si promovarea turismului”, Domeniul major de interventie 5.3 – “Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica”.

Principalul obiectiv al acestui proces de rebranding consta in cresterea atractivitatii si a competitivitatii turistice a municipiului Bistrita.

Source: Daily Business