Statiunile montane din judetul Suceava vor avea propriul brand turistic

Primarul municipiului Campulung Moldovenesc, Gabriel Constantin Serban, a declarat ca principalele statiuni montane din judetul Suceava isi vor promova propriul brand si nu vor mai fi organizate manifestari turistice similare in aceeasi perioada a anului pentru ca evenimentele sa nu se suprapuna.

De exemplu, municipiul Campulung Moldovenesc a renuntat sa mai organizeze Serbarile Zapezii, in conditiile in care acest tip de manifestare este un brand recunoscut al municipiului Vatra Dornei. Pe parcursul a 8 saptamani in perioada iernii, municipiul Vatra Dornei a organizat Serbarile Iernii, cuprinzand concerte si concursuri destinate sporturilor de iarna. Municipiul Campulung Moldovenesc organizeaza, la inceputul lunii martie, Festivalul Primaverii. In luna iunie in statiunea Gura Humorului va fi organizat Festivalul orasului, care va contine diferite actiuni cu caracter national, cum ar fi Umor la Gura Humorului iar la sfarsitul lunii august – inceputul lunii septembrie, la Campulung Moldovenesc, va fi organizat Festivalul Toamnei, care va cuprinde un festival al fermierilor si unul al fructelor padurii. Pentru a atrage turistii in orice anotimp, in zona montana a judetului Suceava se vor organiza manifestari pe parcursul intregului an.

Potrivit primarului din Campulung Moldovenesc, cele trei statiuni montane sucevene trebuie sa-si creeze branduri legate de aceste festivaluri si impreuna sa constituie o parte a brandului Bucovina. Bucovina nu inseamna doar manastiri, ci si turism montan, turism de recreere sau turism de wellness, recent trecandu-se la implementarea turismului de afaceri.

Gabriel Constantin Serban a declarat ca pentru atragerea turistilor in zona vor trebui finalizate proiectele incepute in infrastructura rutiera si in reabilitarea utilitatilor, un proiect important care trebuie finalizat fiind alimentarea cu gaze naturale a municipiilor Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei.
Source: Adevarul

EN RO