Promotiile si reducerile de preturi ale companiilor aeriene cresc traficul de pasageri la sfarsitul anului

Promotiile sfarsitului de an si reducerile de preturi pe care le practica unele companii aeriene pentru piata locala vor aduce o crestere de 10-12% a traficului si, implicit, venituri mai mari in aceasta perioada, fata de lunile trecute.

Potrivit reprezentantilor din sector, chiar daca industria aeriana este afectata de criza mondiala si inregistreaza pierderi, totusi, Romania este considerata in continuare o piata atractiva.

Printre motive se afla si numarul mare de persoane care lucreaza in strainatate si vin sa-si petreaca sarbatorile in tara, precum si schimbarea comportamentului consumatorului de turism care, o data cu dezvoltarea industriei aeriene din Romania, a inceput sa fie atras de ideea de a-si organiza vacanta fara a apela la agentiile de turism.

Potrivit analistilor, in timp ce in cazul companiilor low-cost cresterea traficului depaseste 10%, la companiile de linie regulata, cresterea este de pana in 10%.

Piata aeriana din Romania a fost marcata in acest an si de intrarea in faliment a doi operatori, SkyEurope si MyAir.

Source: Business Standard

EN RO