MAT reia participarea la târgurile de turism internaţionale

Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) a anunţat reluarea participării la târgurile de turism internaţionale. Tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT şi reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) au selectat-o este “Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional “Exploraţi Grădina Carpaţilor”.

În perioada 7-9 noiembrie 2022, împreună cu peste 30 de reprezentanţi ai asociaţiilor de profil şi ai autorităţilor locale, MAT a reprezentat România la târgul de turism WTM Londra, organizat în format Business-to-Business (B2B). Printre acţiunile organizate la standul României sau în cadrul WTM, a avut loc prezentarea destinaţiei turistice România de către cei mai mari tour operatori de turism prezenţi la târg, moment artistic realizat de Subcarpaţi şi dezbaterea Crafting Influencers-Women Edition, alături de şase antreprenoare din diaspora românească.

Standul României a fost vecin cu cele ale Ungariei, Cehiei, Muntenegrului, Azerbaijanului, Poloniei, Olandei şi Elveţiei.

În cadrul standului României, la târgul de turism WTM Londra, au participat reprezentanţi ai mai multor asociaţii de profil şi ai autorităţilor publice locale:

  • Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism;
  • Asociaţia de Ecoturism din România;
  • Consiliul Judeţean Suceava;
  • Asociaţia Incoming România;
  • Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova;
  • Asociaţia Judeţeană de Turism Sibiu;
  • Asociaţia pentru Promovarea Timişoarei;
  • Asociaţia Karpaten pentru o Dezvoltare Durabilă;
  • Consiliul Judeţean Maramureş;
  • Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private PALMED;
  • Consiliul Judeţean Constanţa.