Lanțul de restaurante Spartan plănuiește o extindere semnificativă

Lanțul românesc de restaurante Spartan, vândut de omul de afaceri Ștefan Mandachi plănuiește o extindere agresivă atât pe plan local, cât și în afara țării.

„Planul nostru este ca în următori 3 ani să depășim borna de 100 de restaurante, dintre care 60% să fie francize. Intenționăm să intrăm puternic pe zona de locații stradale și mai mult pe express-uri de tipul convenience-food restaurant, adică la îndemâna clientului. Dacă până acum trebuia să vii în mall ca să mănânci la Spartan, de acum va veni Spartan mai aproape de tine. Asta e direcția, pentru că centre comerciale bune nu se mai construiesc sau cele bune deja sunt construite. Mai avem orașe în România cu potențial de dezvoltare și pe locație de tip mall, precum, București, Iași, Brașov, dar, în viitor, o să fie al 2-lea tip de restaurant Spartan. Nu renunțăm la locațiile din centrele comerciale. În continuare, centrele comerciale reușesc să aducă un trafic îndestulător, chiar dacă concurența în zona de QSR crește. Nu vom renunța la aceste locații, planul nostru nu este să ieșim din centrele comerciale, ci să creștem noul segment”, a precizat Gabriel Melniciuc, CEO Spartan, care consideră că mai există mult loc în România pentru dezvoltarea rețelei de restaurante.

„Avem orașe mari pe care nu le-am acoperit foarte bine, precum Brașov, Iași, București. Cred că doar în Bucureșt mai putem deschide cel puțin 20 de restaurante. Provocare apare la colegii de la dezvoltare în a identifica spațiile potrivite pentru noi, acolo unde se se întâlnește cererea cu oferta, ca să ne ofere și vizibilitate suficientă și trafic suficient. Dar potențial mai există în România”, adaugă el.

În ceea ce privește extinderea internațională, sunt vizate țări precum Spania și Marea Britanie într-o primă fază, iar ulterior compania targetează și Albania, Macedonia, Ungaria și chiar și Germania.

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists