Lantul de restaurante Gregory’s se va extinde in acest an cu inca patru locatii

In acest an lantul de restaurante de tip fast-food Gregory’s Romania intentioneaza sa se extinda cu 4 locatii proprii si o locatie in sistem de franciza, toate in Bucuresti. Investita intr-o astfel de locatie poate varia de la 60.000 EUR la 140.000 EUR.

Compania Gregory’s Romania este prezenta pe piata locala cu doua branduri, Gregory’s, din anul 2000 si Coffeeright din 2002, acesta din urma fiind amenajat in cadrul locatiilor sale. Cele doua marci vor continua si in acest an sa fie dezvoltate in paralel.

In prezent compania detine 10 locatii in Bucuresti iar din 2008 lantul se va extinde si in provincie.

Totodata, in acest an compania mai vizeaza si o majorare de 15% a cifrei de afaceri, atat pe fondul deschiderii noilor locatii, cat si datorita cresterii vanzarilor in locatiile deja existente.

In 2006 Gregory’s Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 11.819.942 RON, in crestere cu aproximativ 30% fata de 2005 cand a inregistrat o cifra de afaceri de 9.142.236 RON. Procentul provenit din vanzarile Coffeeright ocupa o pondere importanta in aceste cifre, insa datorita investitiilor importante din anii trecuti si mai precis a cheltuielilor cu amortizarea, nu exista profit contabil in 2006, doar profit operational.
Source: Ziarul Financiar

EN RO