In Statele Unite se pregateste lansarea Solis, un nou brand hotelier de lux

Fostul presedinte si director operational al Ritz-Carlton, Horst Schulze, intentioneaza sa lanseze un nou brand hotelier de lux, Solis, in colaborare cu grupul West Paces Hotel, al carui director executiv este in prezent. Schulze a lucrat anterior pentru hotelurile Hyatt si Hilton iar dupa plecarea de la Ritz-Carlton a infiintat o scoala in domeniul hotelier si a oferit consultanta.

Pentru noul brand, Solis, Schulze are in vedere sase proprietati in Atlanta, Orlando, San Antonio, Frankfurt si Chicago, unde anul viitor se vor deschide un hotel de 454 de camere si un resort de 277 de camere in stil spaniol.

Piata hotelurilor de lux este dominata in prezent de branduri cu traditie, Four Seasons, Ritz-Carlton sau Conrad, brandul de lux al lantului Hilton. Insa revigorarea turismului dupa o perioada mai slaba de trei ani, ofera mari perspective segmentului hotelier de lux. Pe acest segment, cifra de afaceri pe camera disponibila a crescut cu 12,7% in a doua saptamana din august, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, situandu-se peste media industriei, de 7,6%, comform studiului Smith Travel Research.
Source: Ziarul Financiar

EN RO