Hotelurile se promoveaza in retelele de socializare Facebook si Twitter

In ideea de a atrage un numar mai mare de clienti, hotelurile din Bucuresti au inceput sa se promoveze in retelele de socializare Facebook sau Twitter.

Printre hotelurile care au avut aceasta initiativa se numara InterContinental, Howard Johnson Grand Plaza, Crowne Plaza, Grand Hotel Continental, Carol Parc, Phoenicia Hotel, Ramada Plaza, JW Marriott, Golden Tulip Times, Hotel NH Bucuresti, Hotel Moxa, Hotel Caro.

Construirea unei strategii de prezenta pe aceste medii de promovare a unei unitati de cazare din industria ospitalitatii, fie un mic hotel de provincie sau un brand hotelier international, are numeroase ratiuni, a declarat Cristina Vladau, consultant de marketing in turism in cadrul companiei Turismark.

Vladu a precizat ca in 2010 jucatorii din industria ospitalitatii isi reanalizeaza bugetele de marketing si isi trateaza cu atentie clientii pentru a-i loializa.

Pe paginile create, reprezentantii unitatilor hoteliere posteaza fotografii cu hotelul, anunta evenimentele ce au loc in cadrul unitatii si raspund la intrebarile adresate de potentialii clienti.

Source: Ziarul Financiar

EN RO