Hotelierii si agentiile de turism scot oferte speciale pentru clientii business

Deoarece criza financiara a afectat si segmentul calatoriilor de business, hotelurile si agentiile de turism gandesc noi strategii pentru a atrage oamenii de afaceri. Astfel managerii din turism vin cu promotii substantiale si carduri de calatorii.

Florin Himceac, director general al Travel Factory, divizie de profil in cadrul Aerotravel, a precizat ca recesiunile economice de nivel mondial din trecut au determinat o diminuare cu doar 5% a calatoriilor de afaceri.

Aerotravel a incheiat recent un parteneriat cu AirPlus International, care aduce clientilor o solutie de decontare a cheltuielilor cu deplasarile, optimizand cash flow-ul necesar activitatii curente. Acest produs poate fi asimilat unui card de credit cu o perioada de gratie de minimum 30 zile. Un numar de 30.000 de companii din intreaga lume accepta acest tip de card.

Pe segmentul turismului de business, care reprezinta circa 70% din activitatea agentiei, firma si-a bugetat anul viitor o majorare de 15% a cifrei de afaceri.

Si hotelurile de business incearca sa-si pastreze gradul de ocupare la aceleasi standarde. Un exemplu ar fi NH Hotels, care ofera turistilor inca doua nopti de cazare gratuite, intr-un interval de 1 an de zile de la data ultimei cazari, oferta care atrage destul de mult, in conditiile unui pret mediu de 90 EUR/noapte.

Source: Adevarul

EN RO