Google mizeaza pe promovarea operatorilor de turism din Romania

Pe data de 18 martie, Google a organizat un seminar despre promovarea turismului Romanesc, sustinut de Steffen Ehrhardt, specialist in produse pentru pietele emergente, Carmel Doherty, AdWords manager pe piete emergente si Iulia Mihailescu, account manager pe piete noi.

Steffen Ehrhardt a precizat ca Romania este o piata cu un potential foarte mare din punctul de vedere al resurselor turistice, dar si al operatorilor din turism, care se pot promova prin intermediul Google.

Iulia Mihailescu a declarat ca din cei 7,4 milioane de utilizatori romani de internet, 97% folosesc motorul de cautare Google si ca numarul cautarilor realizate de romani a fost in crestere, desi numarul vizitatorilor care au venit in Romania a scazut cu 25% anul trecut fata de anul anterior.

Ehrhardt a declarat ca Romania este pregatita pentru a avea un birou local, dar ca inca nu s-a luat o decizie oficiala cu privire la infiintarea unui birou in Romania si ca nu stie cand se va intampla acest lucru. In prezent, Romania apartine de filiala Google din Irlanda.

Source: Ziarul Financiar

EN RO