CCIR a organizat o masa rotunda cu tema Impactul integrarii in Uniunea Europeana asupra turismului romanesc

Camera de Comert si Industrie a Romaniei, CCIR, a organizat o masa rotunda cu tema Impactul integrarii in Uniunea Europeana asupra turismului romanesc, eveniment ce face parte din proiectul Business in Europa – Succes sau faliment? lansat de CCIR in ianuarie 2007. Intalnirea a fost menita sa contribuie la realizarea unei analize a situatiei actuale a turismului romanesc si a perspectivelor de dezvoltare in noul context european.

In cadrul acestui eveniment Dragos Seuleanu, vicepresedintele CCIR, a subliniat ideea beneficiilor suplimentare aduse de o activitate turistica performanta, in afara veniturilor catre buget, si a precizat ca in Europa, economia turismului a creat pana la 20 de milioane de locuri de munca.

Printre cele mai importante teme discutate in cadrul evenimentului se numara constructia brand-ului de tara si modalitatile prin care acesta poate fi promovat.

Brand-ul de tara sprijina fundamental dezvoltarea turismului romanesc, insa acesta nu poate exista in absenta unei strategii pe termen lung si a unei colaborari eficiente intre structurile private si cele de stat.

Camera de Comert si Industrie a Romaniei isi propune sa contribuie la dezvoltarea turismului in Romania prin crearea unei baze de date cu autoritatile si firmele care pot intocmi proiecte si cu cele care deja si-au creat proiecte pentru accesarea fondurilor europene, a declarat Dragos Seuleanu.
Source: Wall-Street

EN RO