Bruno Vinette: Bucurestiul ar trebui promovat si ca destinatie turistica

Bruno Vinette, general manager al hotelului Pullman din capitala clasificat la 4 stele, considera ca Bucurestiul ar trebui promovat si ca destinatie turistica, nu numai ca destinatie de afaceri, iar stimularea turismului ar trebui sa vina, in primul rand, din partea Guvernului, nu a mediului de business.

Reprezentantul Pullman a declarat ca ar trebui stabilite 10 puncte de interes turistic si promovate in forta ca turistii straini sa stie ce le poate oferi o capitala europeana.

Pentru stimularea turismului de afaceri, cel mai bun lucru ar fi construirea unui centru de conferinte cu o capacitate de 1.000-5.000 de persoane, pentru a putea compara Bucurestiul cu restul capitalelor din Europa, a declarat Vinette.

Totodata, Vinette a precizat ca infrastructura ramane o problema majora si multi ocolesc capitala tocmai din acest motiv, preferand sa organizeze evenimente, conferinte, meetinguri in orasele din provincie.

General managerul hotelului Pullman estimeaza ca in acest an, unitatea de 4 stele va inregistra o cifra de afaceri de 6-7 milioane EUR, in scadere fata de anul trecut cand a inregistrat 9 milioane EUR.

Source: Business Standard

EN RO