Ana Hotels se așteptă la o creștere a afacerilor de 30% în 2023

Compania Ana Hotels a avut un început de an bun la nivelul întregii activități, iar pentru 2023 estimează că va înregistra o creștere de 30% a cifrei de afaceri comparativ cu nivelul din 2019. Sunt posibile însă scăderi la nivelul profitabilității, ca urmare a costurilor și prețurilor în general mai mari.

Cererea pe partea de servicii de relaxare a crescut în februarie ca urmare a vacanțelor eșalonate dar și pentru că la munte a nins mai abundent începând cu sfârșitul lunii ianuarie. Astfel, toată luna februarie a fost ocupată cu turiști care au ales să meargă la Poiana Brașov.

De altfel, compania s-a concentrat pe atragerea de turiști pe zona de relaxare în ultimii trei ani, când, din cauza restricțiilor anti-COVID, mulți români nu au putut sau nu au vrut să călătorească în afara țării, astfel că au ales hotelurile de pe litoralul românesc.

Odată cu debutul pandemiei de COVID, compania a inițiat lucrări de reabilitare și renovare a hotelului Athenee Palace Hilton care a devenit, de la începutul acestui an, Intercontinental Athenee Palace, în urma unui proces de rebranding.

În cursul acestui an, urmează să fie modernizată și zona de restaurant și bucătării din acest hotel, iar probabil din toamnă va urma reabilitarea hotelului Europa din Eforie Nord.

Un alt plan investițional al companiei este reprezentat de reabilitarea restaurantului Panoramic din Brașov, achiziționat în 2023, dar operațiunile de planificare a lucrărilor vor dura probabil un an și jumătate.