Agentii economici de pe litoral ar trebui sa contribuie la promovarea turismului

Pe data de 17 martie, in cadrul seminarului 2010 – Turismul pe litoralul romanesc in contextul pietei turistice europene, Nicolae Bucovala, presedintele Asociatiei Patronale Mamaia, a declarat ca toti agentii economici care isi desfasoara activitatea pe litoral ar trebui sa contribuie la promovarea turismului cu 1-2% din profit.

Bucovala a subliniat ca multi agenti economici au de castigat de pe urma turistilor, dar ca foarte putini platesc pentru promovare.

Principalii operatori care ar trebui sa plateasca aceasta taxa sunt cei de pe segmentul HORECA, a precizat presedintele Asociatiei Patronale Mamaia, lipsa service-ului de calitate din acest sector fiind una dintre problemele intampinate de hotelieri.

La problemele litoralului se adauga si lipsa fondurilor pentru organizarea de evenimente, motiv pentru care Primaria Constanta a anuntat ca nu va mai finanta nici un eveniment care ar putea atrage turistii in acest an.

Source: Bloom Biz