Accor organizeaza ”Picnic urban” unde 600 tineri vor fi selectati pentru a deveni profesionisti in ospitalitate

Evenimentul ”Picnic urban” de tipul porti deschise s-a organizat duminica pe 5 iunie in Bucuresti si Timisoara.

Accor a prezentat brandurile din Romania in Bucuresti: Ibis Styles, Novotel, Pullman si cele prezente si in Timisoara: Ibis si Mercure.

Acest eveniment face parte din planurile de recrutare si dezvoltare profesionala pentru anii ce urmeaza, celor 950 de angajati din Romania, urmand sa li se adauge 600 de angajati noi in cele peste 10 hoteluri noi ce se vor deschide pana in 2025.

Oportunitati de cariera au fost prezentate de profesionisti din domeniul ospitalitatii prin demonstratii  de bartending, gastronomice.

Potentiali angajati au avut ocazia sa participe la un coaching ce a demonstrat beneficiile unei cariere in acest domeniu.

La Bucuresti, Accor Picnic Urban s-a desfasurat la Hotel Novotel.

La Timișoara, intalnirea a avut loc la Hotelul Ibis Timisoara City Center.

Un tur a fost organizat la Hotelul Mercure Timisoara, care a primit certificarea Breeam Outstanding.

Sectorul ospitalitatii aduce o contributie importanta economiei europene, prin forta de munca si prin procentajul de aproximativ 5% din PIB, cu care contribuie.

In Europa numarul angajatilor este de aproximativ 11.9, fiind un mediu prielnic tinerilor, unde lucreaza peste 20% dintre angajatii . Dintre acestia aproximativ 30% pornesc spre un drum in cariera din acest punct.

Un procent de peste 54% dintre angajatii acestui sector sunt femei.

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists