IHG a lansat in America noul brand Avid

Pe data de 18 septembrie, grupul hotelier InterContinental, IHG, a anuntat ca lanseaza pe piata brandul midscale Avid, pe care Elie Maalouf, CEO din America al IHG, o numește o „progresie naturala” de la brandurile Holiday Inn și Holiday Inn Express ale companiei.
Hotelurile Avid vor avea intre 95 si 100 de camere si cel putin trei nivele.
Maalouf a precizat ca lobby-ul hotelului prototip Avid este deschis, cu ferestre mari pentru lumina maxima. Spațiul multifuncțional deschis poate fi folosit pentru micul dejun sau pentru lucru, in timp ce o piața ofera proviziile necesare.
Camerele au elemente de reducere a sunetului și spații de depozitare deschise, iar baile au lumina puternica.
Compania a efectuat focus grupuri in care i-au intrebat pe oaspeti unde stau atunci cand calatoresc si ce nu le-a placut in hotelurile alese. In urma acestor raspunsuri, hotelurile Avid nu dispun de piscina sau Sali de intalnire, ci pun accentul pe spațiile comune in lobby-uri.
IHG se așteapta ca investitia in constructia unul hotel Avid sa fie cu 10% pana la 15% mai mica decat investitia intr-un hotel Holiday Inn Express, iar tariful pe camera va fi cu 10 pana la 15 USD mai mic.
Constructia primului hotel Avid va fi demarata la inceputul anului 2018, iar deschiderea lui estre programata in 2019.
Peste 150 de proprietari și-au exprimat deja interesul pentru acest brand. Deocamdata, compania va lansa brandul pe plan intern, dar ar putea sa se extinda și pe alte piețe.
Avid Hotels este pregatit pentru franciza incepand de astazi, a declarat Maalouf, care marcheaza oficial inceputul acordarii de licențe in SUA.

Source: Hotel Management