In primele sase luni ale acestui an, hotelul Angelo AirportHotel Otopeni, clasificat la 4 stele, detinut de compania austriaca Warimpex, a inregistrat un grad de ocupare de 34%, in scadere fata de nivelul inregistrat in aceeasi perioada din 2008, de 54%, se arata in raportul companiei.
Incasarile hotelului sunt aproximativ egale cu cele din anul 2008, datorita faptului ca a crescut capacitatea de cazare, de la 108 camere la 177 de camere.
Unitatea a redus tarifele de cazare cu 31,5% de la inceputul anului, dar profitul operational a ramas constant comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, pe fondul masurilor luate pentru reducerea costurilor hotelului.
Ana Maria Susurinca, marketing coordinator al hotelului Angelo AirportHotel, a declarat ca aproximativ 78% din clientii hotelului sunt straini, la fel ca in anul 2008.
Angelo Airport Hotel a fost preluat in 2007 de Warimpex, compania investind 15 milioane EUR in achizitia, renovarea, extinderea si integrarea unitatii sub brandul Angelo.
Source: Daily Business