Grupul hotelier Accor isi schimba numele in AccorHotels si adopta o noua semnatura, relansandu-si totodata si sistemul digital.
Scopul este cresterea influentei si vizibilitatii AccorHotels, un brand institutional si comercial deopotriva, prin conectarea lui la platforma sa digitala AccorHotels.com. Se doreste de asemenea plasarea brandului in centrul ecosistemului sau de branduri hoteliere.
Grupul a adoptat de asemenea o semnatura universala noua, care pune accentul pe dorinta de integrare: Fell Welcome. Noua identitate este deja vizibila in spatial dedicat al Grupului de la Roland Garros, unde AccorHotels este partener oficial.
AccorHotels isi relanseaza sistemul digital prin transformarea platformei de distributie AccorHotels.com intr-o piata deschisa unei selectii de hoteluri independente. Acest serviciu va fi disponibil treptat hotelierilor de pe primele piete-tinta, incepand cu sfarsitul lunii iunie 2015, iar oaspetii vor putea sa il acceseze din iulie 2015.
Investitia in platforma digitala se ridica la 22 mil. EUR. Aceasta suma adaugandu-se la investiile de 225 mil. EUR anuntate deja pentru dezvoltarea afacerilor online in intervalul 2014-2018.
In luna aprilie a acestui an, Accor a cumparat FASTBOOKING, un furnizor de servicii digitale pentru industria hoteliera, pe care grupul il va folosi pentru oferirea de servicii de rezervare online catre anumiti hotelieri independenti. Comisionul pe care il va percepe Accor pentru aceste servicii va fi sub cel aplicat de agentiile online concurente, a declarat directorul general adjunct al grupului, Vivek Badrinah.
Grupul Accor realizeaza o treime din vanzari online, prin intermediul site-ului propriu si al rezervarilor prin intermediul agentiilor online. Anul trecut, Accor a cumparat start-up-ul francez Wipolo, companie care ofera servicii de management al itinerariilor prin intermediul Internetului si dispozitelor mobile.
Source: Daily Business